Засідання команд супроводу у «НВК»СЗШ 2-гімназія” м. Трускавець»

img 4934

  🧩Проаналізували досягнені цілі за перше півріччя, обговорили подальшу реалізацію індивідуальних освітніх траєкторій учнів інклюзивних класів. ✅Приємно вразив створений у закладі «Дитячий простір», який одночасно слугує і ресурсною кімнатою для наших діток з ООП. Впевнені, що дітям там комфортно. Радує Читати далі …

Міждисциплінарний підхід до супроводу дітей з особливими освітніми потребами в умовах закладу дошкільної освіти» для керівників, асистентів вихователів, практичних психологів та корекційних педагогів ( вчителів-логопедів)

img 4635

Інклюзивних закладів дошкільної освіти Трускавецької громади побільшало.♻️Сьогодні провели семінар: «Міждисциплінарний підхід до супроводу дітей з особливими освітніми потребами в умовах закладу дошкільної освіти» для керівників, асистентів вихователів, практичних психологів та корекційних педагогів ( вчителів-логопедів). 🧩Детально зупинились на нормативно-правових документах, які Читати далі …

Форум для педагогів Трускавецької громади «Діти і війна. Безпечне середовище»

img 4631

♻️ 26 жовтня взяли участь у Форумі для педагогів Трускавецької громади «Діти і війна. Безпечне середовище», організованого Комунальним закладом Львівської обласної ради «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти», Центром професійного розвитку педагогічних працівників Трускавецької міської ради . 🧩Насичена програма, змістовні Читати далі …

Участь фахівця ( консультанта) ІРЦ в семінарі-практикумі спільноти дефектологів інклюзивно-ресурсних центрів Львівської області

img 4627

12 жовтня 2023 р. фахівець ( консультант) ІРЦ Леся Смеречак взяла участь в семінарі-практикумі спільноти дефектологів інклюзивно-ресурсних центрів Львівської області: «Діагностичний інструментарій фахівців ІРЦ (корекційних педагогів). Організація корекційно-розвивальної роботи в умовах ІРЦ», який проходив на базі КЗ ЛОР “Львівський обласний Читати далі …

Зустріч директора ІРЦ із асистентами вчителів ЗЗСО Трускавецької територіальної громади

img 4624

12 жовтня провели зустріч із асистентами вчителів ЗЗСО Трускавецької територіальної громади.Розпочали з обговорення особливостей встановлення контакту між асистентом вчителя та дитиною з особливими освітніми потребами, учнями цілого класу. Приємно було почути, що кожен із асистентів вчителя мав цілий арсенал позитивних Читати далі …

Зустріч фахівців ІРЦ із директорами, заступниками директорів закладів загальної середньої освіти Трускавецької громади

img 4620

 11 жовтня відбулася зустріч із директорами, заступниками директорів закладів загальної середньої освіти Трускавецької громади.Розглянули нормативно-правову базу стосовно навчання дітей з особливими освітніми потребами в умовах воєнного стану, методичні рекомендації Міністерства освіти і науки України щодо створення ресурсних кімнат у закладах Читати далі …

Поліграфічна продукція для екстреного реагування на потреби внутрішньо переміщених дітей з інвалідністю, особливими освітніми потребами та їхніх сімей

img 4612

Особливо цінними в умовах сьогодення є взаємодія та співпраця усіх інституцій та фахівців, які працюють з особами з особливими освітніми потребами.Комунальна установа «ТРУСКАВЕЦЬКИЙ ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР» висловлює щиру подяку Благодійній установі «Навчально-реабілітаційний центр «Джерело» в особі директора Зореслави ЛЮЛЬЧАК за передану Читати далі …

Індивідуальна програма розвитку – основа індивідуальної освітньої траєкторії дитини з особливими освітніми потребами

img 3125

08.05.2023 р. директор Комунальна установа  “ТРУСКАВЕЦЬКИЙ ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР” Галина Яворська та фахівець (консультант) Леся Смеречак взяли участь у надзвичайно фаховому семінарі-практикумі, організованому КЗ ЛОР  “Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної педагогічної освіти” на базі  КЗ Львівської обласної ради Навчально-реабілітаційний центр “Левеня” Читати далі …

Емоційна компетентність батьків в умовах війни

af80fc21 2197 4ab0 a35c 61f3ea1018c6 scaled

♻️Дві зустрічі проєкту UHU SMUHA Project by United Help Ukraine позаду.Впевнено крокуємо до мети – навчити батьків емоційної саморегуляції та стійкості. Завдяки проєкту батьки зможуть:– усвідомлювати свої емоційні стани та переживання;– вивчати діапазон власних емоцій;– формувати навик відстежування рівня прояву Читати далі …

2 квітня – всесвітній Міжнародний день інформування про аутизм

45fccc3e 9fef 4381 9a25 b68b82d8682e

Аутизм – це не захворювання, а стан, який виникає внаслідок порушення розвитку головного мозку і характеризується вродженим та всебічним дефіцитом соціальної взаємодії і спілкування, що має біологічну природу. Насправді, як показують дослідження, люди з таким розладом дуже різні. Наприклад, в Читати далі …