Взаємодія між вчителем та асистентом вчителя

img 1834
Семінар-практикум “Взаємодія між вчителем та асистентом вчителя – ефективна умова організації освітнього процесу в інклюзивному класі”. 
Від чого залежить результативність психолого-педагогічного супроводу?
– Командний підхід
– Неперервність супроводу
– Системність в роботі
– Конфіденційність
– Узгодженість та координованість дій
– Постійне взаємоінформування
– Активна співпраця з батьками дитини з особливими освітніми потребами.
Сьогодні Ірина Василишин, заступник директора НВК “СЗШ N 2 – гімназія” поділилась з присутніми кейсами організації інклюзивного навчання та діяльності команди супроводу.  Класний керівник, Галина Шубак,  асистент вчителя Яворська Марія, продемонстрували свою взаємодію під час уроку з української  мови “Особові займенники”, поділились як саме і які найчастіше використовують моделі “спільного викладання”, детально зупинились на роботі вчителя інклюзивного класу, функціях асистента вчителя на шляху реалізації індивідуальної освітньої траєкторії учениці.
Головний спеціаліст відділу освіти, Іванна Стасишин, розповіла про організаційні особливості відкриття інклюзивного класу.
Директор інклюзивно-ресурсного центру, Галина Яворська, проговорила особливості взаємодії закладу освіти з фахівцями інклюзивно-ресурсного центру.
На завершення заходу всі учасники мали можливість насолодитись колоритною екскурсією в шкільну оселю на вулиці Матейцьовій 19 б. Екскурсоводи- господарі: Мількович Марія Миколаївна ( учителька української мови) та Байдацький Олександр Анатолійович (вчитель історії).
  • img 1835 img 1836 img 1837