Адаптації та модифікації навчального простору, матеріалів та індивідуалізація підходів в умовах інклюзивного освітнього простору

b58c1645 783f 4125 9dfc 4b66619642ee

22 березня 2023 р. на базі СЗШ N 3 м. Трускавець відбувся семінар-практикум, організанований Комунальною установою  “ТРУСКАВЕЦЬКИЙ ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР” . Співорганізатори заходу: відділ освіти ТМР, Центр професійного розвитку педагогічних працівників Трускавецької міської ради, середня загальноосвітня школа N 3 м. Трускавець.

Директор КУ “ТІРЦ” розповіла учасникам семінару про адаптації та модифікації як необхідні складові індивідуальної освітньої траєкторії дітей з особливими освітніми потребами. Про свій досвід модифікації практичних завдань на уроках алгебри та геометрії у 8 класі для учня інклюзивного класу поділилась з присутніми вчитель СЗШ N 3 Данилко Ольга. Крамар Любов: “Модифікація завдань на уроці української мови для учнів 3 інклюзивного класу”. Асистент вчителя, Галина Дідух розповіла про її роль під час застосування адаптації/модифікації навчальних матеріалів. Після доповідей спікерів усі стали учасниками психологічного воркшопу “Активність починається з мене”, проведеного фахівцем (консультантом) ІРЦ, сертифікованим психологом, тренером програми ” Діти та війна” Марією Заміщак.

Другою практичною частиною семінару була робота в групах, мета якої полягала у закріпленні теоретичних знань з даної теми   на практиці. Уявивши, що зараз проходить засідання команди супроводу особи з ООП, яка навчається на іклюзивному навчанні, а усі ми є її учасниками, директори шкіл, їх заступники, вчителі, асистенти вчителів,  вчились застосовувати адаптації та модифікації навчального простору, матеріалів та індивідуалізовувати матеріали під потреби дитини з ООП.

Завершився семінар-практикум підбиттям підсумків, рефлексією, врученням сертифікатів професійного розвитку з напряму “Інклюзія”, подарунками для ресурсних кімнат інклюзивним закладам загальної середньої освіти, а саме обтяжених, сенсорних ковдр NOVITESSE від Львівського регуляторного ХАБу, якими зможуть користуватись не тільки діти з ООП, усі здобувачі освіти, а й вчителі школи. Ознайомились також з роботою STEAM лабораторії, яка функціонує на базі СЗШ N 3 м. Трускавець.
Натхненні та вмотивовані продовжуємо працювати заради майбутнього.

  • 55e1f03b b8f1 47ea a4b7 fb24540dcd8a 55fb6743 7654 4eda be84 70dc4fa4c0ee 4b3e14db cc24 437e 86f8 dd0851973af3 dd51066a 1606 44fe b540 4b3f4a1c2ef4 fd6da9a7 a0b6 4216 9cfa 437c605fc52f